Thursday, August 23, 2012

Beza Gf dengan BFF



Beza Gf dengan BFF

Nilai bezanya antara kawan sejati dan buah hati.
Tentang Buah Hati:
BF : Sayang , moto i rosak kt tepi jalan ni.
GF : Yeke? Then how ? U jage diri elok2 k, ade pape kol tau.

Tentang Sahabat:
BF : Bro, moto aku wat hal plak dah.
BFF : Asal bro? Ko katne? Aku gi sane skrang.

******************************************************************************

Tentang Buah Hati:
BF: Sayang! Tolong I! I kena rompak!!! Sekarang I tengah sembunyi dari perompak2 tu!
GF: Yeke!! AH! Jaga diri U ye ! Tak pon nk I bawa kwn I selamat kan U ni! aduh! Pening!
BF: ...................... :I

Tentang Sahabat:
BF: Brader!! Tolong aku! Aku kena rompak ngan along! Dia kata aku tak bayar hutang dia, padahal aku tak pernah hutang ngan dia pun!Aku tengah sembunyi dari along2 tu....!
BFF: Yarabbi! Wokeh! Aku pergi sana ngan kawan2 yg hebat ngan aku selamat kan ko~!

Thats it. So, sebaik manapun buah hati korang, tak guna korang sisihkan sahabat korang.. :)

0 comments on "Beza Gf dengan BFF"

Post a Comment



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Baby Kasandra © 2009 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipiet | Images by Tadpole's Notez | Blog Templates created by Web Hosting Men