Wednesday, August 22, 2012

Lawak Bodoh



Di suatu petang yang damai..Seorang wanita bernama odah bercerita dengan kawannya bernama peah tentang pengalaman ngeri beliau hampir diperkosa..

odah: Semalam aku balik dari overtime lalu dekat lorong shorcut belakang kedai, lepas tau ada seorang Bangla mengekori aku macam nak merogol aku..
peah: ishh ngerinya…takut....

odah: Lepas tu aku tengok dia semacam je,, aku pun lari laju-laju.. dan dia pun kejar.
peah: saspen nih”

odah: dah kita perempuan mana nak sama dengan tenaga lelaki,kemudian dia dapat mendekati aku
peah: pastu ko buat aper supaya selamat?

odah:Aku pun terus angkat kain aku…
peah: Hah?(menggeletar)

odah: Tepat jangkaan aku…. dia pun melondehkan seluar dia…”
peah: Lepas tu ape terjadi?(tak sabar sambil menggigit kuku)

odah: Seperti teori bodoh, orang yang mengangkat kainnya akan lari lebih laju dari orang yang melondehkan seluar dia….jadi aku selamat…(senyum)
peah: …oh.,bijak bijak(thumbs up)

1 comments on "Lawak Bodoh"

Ainasykn. on November 4, 2020 at 7:08 AM said...

hahaha kelakar bangat

Post a Comment



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Baby Kasandra © 2009 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipiet | Images by Tadpole's Notez | Blog Templates created by Web Hosting Men