Sunday, August 19, 2012

Kehidupan Nyata Mr.Bean



Jom Saksikan Kehidupan Nyata Mr. Bean


Mr. Bean, satu nama yang tidak asing lagi dalam dunia hiburan di dunia ini. Siapa tahu Mr. Bean Atau nama sebenarnya Rowan Atkinson boleh menjadi popular dengan lakonannya yang sangat lucu dalam sitkom Mr. Bean yang ditonton hampir semua penduduk di dunia.

Rowan Atkinson mempunyai kehidupan yang sangat bahagia di samping keluarganya. Tentu ramai dari anda yang belum tahu perihal keluarga Rowan Atkinson. Di bawah ini merupakan sedikit informasi mengenai Mr. Bean dan keluarganya.

Sekilas Profil Mr. Bean dan keluarganya

Nama Sebenar: Rowan Sebastian Atkinson
Tempat dan tarikh lahir: Newcastle, 09 Januari 1955
Isteri: Sunetra Sastery
Anak lelaki: Benjamin Atkinson
Anak perempuan: Lily Atkinson

Tahukah anda, Mr. Bean juga membeli dan menduduki sebuah rumah mewah hasil daripada pendapatannya dalam bidang lakonan. Di bawah ini disertakan beberapa gambar yang menunjukkan bahagian ruang rumah Rowan Atkinson:


 

 

 

 

 

 

 

Wahh memang besar dan mewah kan rumah yang diduduki oleh keluarga Rowan Atkinson ni? Semua ini tidak akan berlaku jika sitkom Mr. Bean tidak wujud di dunia ini. Sitkom ini lah yang membuatkan nama Mr. Bean naik dan seterusnya melihatkan penglibatannya dalam filem sepertiMr. Bean Holiday dan Johnny English. Ingat kan dia tau buat lawak jer.....

0 comments on "Kehidupan Nyata Mr.Bean"

Post a Comment



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Baby Kasandra © 2009 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipiet | Images by Tadpole's Notez | Blog Templates created by Web Hosting Men